Dla pacjenta

Przydatne informacje

Dla pacjenta

Wewnętrzny System Zarządzania Jakością

Wewnętrzny System Zarządzania Jakością w Moja Przychodnia to system mający na celu zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług i bezpieczeństwa pacjentów. Zachęcamy do wypełnienia ankiety satysfakcji pacjenta.

Można również zgłosić zdarzenie niepożądane. Zgłoszenie może dotyczyć każdego zdarzenia związanego ze świadczeniem usług zdrowotnych, które może prowadzić do szkody dla pacjenta, pogorszenia jego stanu zdrowia lub innych negatywnych konsekwencji.

Oba dokumenty można wysłać na adres: kontakt@mojaprzychodnia.kielce.pl lub złożyć osobiście w siedzibie placówki Kielce, Seminaryjska 24.

Polityka ochrony pacjentów małoletnich w Moja Przychodnia to zbiór zasad i procedur mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony dzieci podczas korzystania z usług medycznych. Dbamy o to aby nasi najmniejsi pacjenci mieli jak najlepszą opiekę.

Zostaw wiadomość

Przychodnia

Kielce, ul. Seminaryjska 24

Telefon: 41 261 22 22

Poniedziałek - Piątek: 08:00 – 15:00

Sobota: nieczynne

Niedziela: nieczynne

Polityka prywatności